17 Kasım 2017 Cuma

Taze İncirli Tart Kek Tarifi



İncir sevenler için çok güzel bi tarif. 

Taze incirler hala tezgahtayken mutlaka yapmanızı tavsiye ederim.👌🏼

Ben taze minik incirler kullandım ama sizler normal incirle dilimleyip yapabilirsiniz. 😉





Taze İncirli Tart Tarifi


Malzemeler:

⚡️3 su bardağı Un

⚡️2 tane Yumurta

⚡️Yarım Paket Kabartma Tozu

⚡️Yarım paket vanilya

⚡️6-7 Adet Taze İncir(ben 1 kase minik incir kullandım)

⚡️1 çay bardağı kırık ceviz içi

⚡️1 çay Bardağı Süt

⚡️1 çay Bardağı Sıvı Yağ

⚡️1 su Bardağı Toz Şeker




Yapılışı:

⚡️Derin bi kab içine yumurta ve şeker koyup mikserle iyice köpürene kadar çırpın. 

⚡️Üzerine süt ve sıvı yağ koyup tekrar çırpın. 

⚡️Un,kabartma tozu ve vanilyayı karışıma eleyerek ekleyin ve yine mikserle iyice çırpın. 

⚡️Son olarak cevizi ilave edip iyice karıştırın. 

⚡️Margarin yada tereyağla borcamı iyice yağlayın. 

⚡️Kek karışımı kalıba dökün ve üzerine indicirleri sırayla dizin.(normal inciri bikaç dilim yapın ben minik incir kullandığım için ortadan ikiye böldüm)

⚡️Önceden ısıtılmış 180 derece fırında kek’in altı ve üzeri kızarıp kek pişene kadar bekletin ve daha sonra fırından çıkarın. 

⚡️Kek soğuduktan sonra üzerine pudra şekeri serpip dilimleyerek servis yapın. 

Afiyet Olsun...




Ayrıca diğer  tariflerimi youtube kanalımda videolu olarak izleyebilirsiniz. Buradan http://youtube.com/c/100de100marifett  youtube kanalımdaki diğer tariflerime bakıp abone olmayı unutmayın. :)





Hiç yorum yok: