24 Mayıs 2013 Cuma

Cupcake Standı Yapımı

 
 
 
Bugun sizlere cupcake yapimi gostermeye geldim.
 Son zamanlarda ozellikle cupcake icin kaliplar ,copler ve stand'lar yapmaya basladim,bu guzellikleri yaparken zamanin nasil gectigini anlamiyorum bana terapi gibi geliyor birde kulagimda muzik olursa kimse degmesin benim keyfime o gunu sabahlayabilirim onca uykusuzluga ragmen :)
 
 
Bende cupcakek'lerimi boyle cicili bicili stand'larda sunmak istiyorum diyorsaniz o halde hadi birlikte yapalim:)
(Yapim asamasini detayli resim cekme zamanim olmadi ama elde kalip olunca detaya gerek yok sanirim kolayca yapiliyor)






Alt resimdeki stand kalibin ciktisini aliyoruz yada benim gibi bilgisayar uzerinden hafif kopya cerekerek:) kendimize bi kalip cikariyoruz , size onerim alt ayaklarini ust yuvarlaklara gore bir boy kucuk kopya alin cok uzunda iyi olmuyor cupcake koyunca devrilebilir.


 
 
 
Beyaz karton yada istediginiz baska bi renk karton uzerine cizip duzgunce kesiyoruz.
Ben ozellikle beyaz karton kesip uzerine tekrardan desenli kagitlar kesip kagit yapistiricisiyla yapistirdim,sizlerde ister sade karton isterseniz o kartonun uzerine istedigini baska desenli kagit yapistirabilirsiniz.
Kartonum inceydi ben ikiser kat yaptim ust yuvarlaklari, sizde mumkun oldugu kadar kalin karton yada olmazsa ince kartondan bikac kat yapistirip yapabilirsiniz degilse agir olan cupcakleri tasimalari pek mumkun olmayabilir.
 
Aslinda yapimini ozel yazmaya gerek yok resimlerden anlasiliyor bile, yuvarlaklari kesince istediginiz deseni yapistirin yada sade kalsin, alt ayaklarinida kalibinda goruldugu cizgiden kesip iki ayaklarini birbirine girdirip kesik olan yerleri yapistiriyoruz.
 
 Ben yapiskan olarak uzerinin desen kagitlarina normal kagit yapistiricisi surdum, esas tutturulacak olan yerleri ise japon yapistiricisi dedigimiz yapistiriciyla yaptim siz isterseniz kagit yapistirmak icin tutkal oluyor ondan surebilirsiniz.
 
 




Ustteki resimde karton uzerine desenli kagitlari yapistirdim ayaklari birlestirip kalan yerlerinde yapistirdim,ust yuvarlaklarida anlattigim sekilde yapip japon yapistiricisiyla altla ustu ortalayarak yapistirip bitirdim.
 
iki modelin kenarlarinada ayri kagit kesip yuvarlak kenarlara yapistirdim, kisacasi sizin hayal gucunuze kalmis bisey, aklimda normal dantelden yukari dogru yuvarlak yapmak vardi ama zamanim kalmadi yapamadim ama sizler deneyebilirsiniz , yaparsanizda simdiden kolay gelsin diyorum .









19 yorum:

Unknown dedi ki...

Ama bunlar çok tatlılar :)
Hepsi de çok cici,yapmak isterim ama becerebilir miyim bilemedim.
Emeklerine sağlık Öznurcum.
Muhabbetle canım.
Presnsesi ve seni kocaman öperimm:)

Fransali Gelin dedi ki...

Ellerine saglik canim bayildim :)

Unknown dedi ki...

çok güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler:)

OĞUZ ÇAKIR dedi ki...

Ne guzel olmuslar. Hepimize ilham verdin:)

Unknown dedi ki...

çekilişime herkesleri beklerim
http://nursfashion.blogspot.com/2013/05/cekilis-varrr.html

Unknown dedi ki...

paylaşım için çok teşekkürler.çok tatlı bir bloğunuz var.ellerinize sağlık.feyzanincicileri.blogspot.com

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Vallahi canim söyleyecek kelime bulamiyorum harikasin :)

Lingerie sexy dedi ki...

Wow, so beautiful, love it

TuruncuTatlar dedi ki...

çok güzel bir fikir canım ellerine sağlık bu arada bloğunu çok beğendim ve takibe aldım bende beklerim;)sevgiler..

elbise modelleri dedi ki...

ellerinize sağlık 100 puan

mavii dedi ki...

Bunlar gerçek mi baka kaldım inanın. Malzemeleri görmesem hadi cnm yok artık diyesim geliyordu çokşirin desen seçimleri çok iyi hele o desenli şeffaf banda bayıldım. Bu arada 1 ay ara vermişsisiniz tekrar görüşmek dileği ile

Unknown dedi ki...

Merhabalar...Çok güzel bir blogunuz var.Tarifleriniz harika özellikle sunumlarınıza bayıldım.Nevşehirli olmanızda ilgimi çekti bende nevşehirliyim :)
Benimde bir blogum var.Yeni açtım sayılır.Mutlaka beklerim.
http://lezzetli-hayat.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Merhaba Oznur hanimcigim. Harika bir blogunuz var. İlgiyle takip ediyorum. Sunum benim icin cok onemli. Sunumlarinizi da cok begeniyorum. İzniniz olursa bu standlari yapip ben de blogumda yayinlayacagim. Bu arada bana da gelirseniz cok mutlu olurum. Suslumutfak.blogspot.com. Sevgiler...

Mutfakfelsefem dedi ki...

Çok güzeller sizi takip ediyorum bende beklerim.. Mutfakfelsefesi.blogspot.com Allah'a emanet olun

prenses annesi dedi ki...

çok güzel görünüyorlar. ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Süper olmuşlar, ellerinize sağlık.
O kağıtları nereden buldunuz asıl, hepsi birbirinden güzel ya. :)
Sevgiler

herhaftalik.com

evim şahane dedi ki...

gerçektende şahane olmuş

sevdicann dedi ki...

ÇOK GÜZEL HERŞEY.Bloğunu yeni keşfettim ÇOK BEĞENDİM AMA İZLEYENLER KISMI HATALI DÜZELTİR MİSİNİZ LÜTFEN. ben de beklerim.Sevgiler:)

İstanbul Boyacı dedi ki...

iyi bir site.