1 Aralık 2016 Perşembe

Seb Actifry - Tefal Actifry ile Çıtır Tavuk Kanadı Yapımı

 



Actifry makinayı 1 kaşık yağda patates kızartmak için almıştım daha sonra pişman oldum keşke almasaydım falan derken baktım güzel şeylerde yapıyır artık kullanmaya başladım :)
Tavuk kanadı yaparken video çekmek istedim benim gibi kullananlar için👍🏼
Benimkinin markası SEB ama Türkiye'de tefalin olduğunu biliyorum. 
Daha çok fazla denemelerim olmadı ama bu makina en güzel tavuk,kestane,biber kızartması gibi şeyleri yapıyor. 
Karnıyarık için patlıcan kızartıldığını hatta siğara böreği yapıldığını duydum yavaş yavaş denicem inşallah. 



 



Uzun lafın kısası :) tavuk çok güzel oluyor👌🏼 sevdiğiniz baharatlarla lezzetlendirip koyun makinaya 35-40dk kadar pişirin😉
Patates kızartmasını 20-25 dk aradında pişiriyor
Kestane 20kda pişiriyor. ☺️




 




Seb Actifry - Tefal Actifry ile Çıtır Tavuk Kanadı Yapımı


Yapılışı:

1 kilo tavuk kanadının içine sevdiğiniz baharatlar,tuz ve actifry ölçeği kadar çok az yağ koyup karıştırın. 

Actifry makinaya kanatları koymadan önce bikaç dk ısıtın.

Daha sonra 40dk'ya ayarlayıp kanatları koyup kapağını kapatıp kızartın. 

Kızartınca alıp sıcak olarak servis yapın. 

Ben 40 dk olarak yazdım ama kızardığı zaman tamamdır. 👍🏼




 



Ayrıca diğer  tariflerimi youtube kanalımda videolu olarak izleyebilirsiniz. Buradan http://youtube.com/c/100de100marifett  youtube kanalımdaki diğer tariflerime bakıp abone olmayı unutmayın. :)




Hiç yorum yok: