22 Temmuz 2016 Cuma

Krem Peynirli (mascarpone,labne) ve Çikolatalı (nutella) Bisküvili Pasta


 



Her sene meşur olan bi tarif oluyor bu senede bisküvili pastalar meşur☺️
Ne kadar zamandır yapmıyordum birde benim sayfamda olsun tarif👍🏼☺️
Benim tarifim çok daha pratik yapımı farklı hemde az malzemeli👌🏼
Normalde muhallebi yada pudingle yapılır ama ben krem peynirle yaptım çokta güzel oldu👌🏼
Yapım videosunda st moret peyniri kullandım evde fazla olunca değerlendirmek istedim ama sizler kesinlikle mascarpone kullanın tabi Türkiyede bulamayanlar labne peyniri kullanması daha iyi olur👍🏼



 



Krem Peynirli ve Çikolatalı Bisküvili Pasta

Malzemeler:
🌟1 paket petit beurre bisküvi(24 tane)
🌟250 gr mascarpone ,philadelphia yada labne peyniri
🌟2-3 yemek kaşığı nutella

🌟2 yemek kaşığı neskafe
🌟2 yemek kaşığı toz şeker
🌟1 su bardağına yakın ılık su

Üzeri için:
🌟Ceviz ve kiraz

Yapılışı:
🌟Krem peyniri derin bi kaba alıp üzerine bikaç kaşık nutella ekleyin tadını ve kıvamını ayarlayacak şekilde. 
🌟İyice çırparak krema kıvamına getirip yarım saat kadar buzdolabında bekletin. 
🌟Bisküvinin üzerine biraz sürüp ikinci bisküviyi üzerine kapatın. 
🌟Hepsini bu şekilde yaptıktan sonra derin küçük tabak içine neskafe,şeker ve su ekleyip karıştırın. 
🌟Arasına krema sürdüğümüz bisküviyi kahveli suya batırıp üzerine krema sürün, üzerine yine tekrar kahveli suya bisküviyi batırın arasına krema sürün.  
🌟Bu şekilde sıra sıra dizip uzunlamasına servis tabağına koyun. 
🌟Kalan kremayı bisküvilerin ğzerine ve heryerine tamamen sürüp düzleştirin. 
🌟Üzerini ceviz ve kirazla süsleyip dolapta bikaç saat bekletin. 
🌟Servis için pastayı düz değilde çapraz şekilde kesip servis yapın.
Afiyet Olsun...



 



Yapım şekli için burdan videoya bakabilirsiniz.👇🏼
Ayrıca tariflerimi youtube kanalımda videolu olarak yayınlamaya başladım. Buradan http://youtube.com/c/100de100marifett  youtube kanalımdaki diğer tariflerime bakıp abone olabilirsiniz.  :)





1 yorum:

Güloanne mutfakta dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor arıca çok hafifi.Ellerinize sağlık