23 Ekim 2011 Pazar

Kizimin Tweety battaniyesi



Herkese bol selamlar yine biz geldik
ama icimiz cok buruk :( bikac gun oncesinde okadar sehitlerimiz vardi onun acisini dindiremeden ardindan bugun Van'da buyuk bi deprem meydana geldi Rabbim geride kalanlara sabir versin ,aklim hep enkaz altinda olanlara insallah biran once kurtulsunlar okadar insan disarda sanki dunyada cehennemde gibi ,olenlerimizin mekani cennet olsun geride kalanlarada Rabbim bol bol sabir versin.





Bize gelirsek daha kizim gelmedi dunya'ya insallah bugun yarin bekliyorum ,hatta gel dedikce hic niyeti yok gibi gelmeye :) insallah birdaha postumu kizim kucagimda yazmak nasip olur.


Battaniyemize gelince hatilarsaniz burada battaniyenin basladigim resmini eklemistim, bitirdim ve gunlerdir resmini cekip ekleyememistim ,artik dedim dogurmadan bi tane cicimizi ekleyelim dedik.


Evet resimde goruldugu gibi cici bi battaniye cikti ortaya ,bu battaniyenin resmini nette gordum bayilmistim ,kendi kendime ben bunu yapamam dedim ama insan aklina koyunca yapiyormus zorda olsa.


Semalari netten alip bilgisayar ciktisindan cikardim ,ilk ayak kismina kadar osekilde yaptim ve baktim cok zorlaniyorum tam net anlasilmiyor bir semanin icindeki tweety deseni bilgisayarda bikac parcaya bolup ciktidan tum sayfa cikardim ozaman daha net belli oldu rahatlikla sayabildim.


Eger sizlerde ormek isterseniz basta biraz sabir gerekli ,aslinda orguyu cok iyi bilen icin kolaydir ama ben seneler once havlu kenarlari ormus biriyim oyle cok fazla orgu bilmem ama yavas yavas yaptim ve ilk orgu ormeme ragmen superdi sonuc bana gore, sadece orjinal resimdekiyle benimkininin arasindaki fark, benimkinin kafasi birazdaha buyuk ve accik cirkin olmasiydi :) ama bukadarda olur sanirim ilk orgum cunku.


Nette bunu oren bikac kisiye yorum yazdim nasil yapildigi nasil oruldugu hakkinda ama hic kimseden bi cevap alamadim ona uzuldum :( madem biseyler koyuyosunuz aciklamasinida yapin yada yapmissaniz anlasilmayan yerler soruldugunda cevaplayin dimi, buna ragmen oturdum bir tek kisiden yardim almadan bitirdim.




Tweety battaniyenin Sablonu-semasi




Yapim sekline gelince oyle orgu bilgim yoktur hatta isimlerinide bilmem kendimce biraz anlatmaya calisayim size insallah yarimci olurum

Semaya bakip saydigimda eni 110 tane uzunluk 155 siraydi
ben eninin az uzunlugunun cok olacagini bilip enine 130 zencir cekip duz tig orgusuyle 130 tane ordum
ilk 10 sira tum beyaz iple orup artik devamli semaya bakip renkleri baslangici bitisi sayarak bu sekilde deseni bitirmeye calistim, ilk baslarda insana kolay gibi gelsende sonradan insani biraz zorluyor devamli elin semada bakmak zorunda kaliyosun ,az bi yanlis yapsan arkasindan devami geliyor
bu sekilde tum kafasinida bitirdikten sonra yine tum beyazla 10 sira daha cikip bitirdim
sonrasinda uzerine siyah iple belirgin yerleri gectim tabi yine hep semaya bakarak
en son kenar cercevesini yaptim, zaten resimde belirgin goruluyor
iste bu sekilde orgumu bitirdim
baska ipi degistirmede her seferinde kesip arkada toplayipduzenleyip yakma islemi yaptim, sizler nasil biliyosaniz o sekilde yapin malum acemilik ,kolayida varsa nasil olurdu bilmiyorum
oyle boyle bitti insallah kizim dunyaya geldikten sonra guzel battaniyesini guzel gunlerde kullanmak nasip olur...

Herkese hayirli guzel haftalar dilerim...



Buda netten buldugum orjinal resmi






19 yorum:

Mutfaknotlari dedi ki...

çoookkk güzel olmuş bayıldım ben ellerine sağlık
bebişden ve senden bekliyorum hayırlı haberleri inşlh
sağlıcakla

Unknown dedi ki...

Canım hoşgeldin..
Ne uzun zaman oldu görüşemedik:(
Bebiş geliyor artık çok sevindim..
Rabbim sağlıkla kucaklamayı nasip eylesin..
Son zamanlarda iyi haberlere öyle ihtiyacımız var ki...
Rabbim yardımcımız olsun..
Miniğin cicisi pek güzel,güle güle kullansın inşAllah..
Sevgilerimle canım..

Unknown dedi ki...

Canım milletimiz ve ülkemiz çok zor
sınavlardan geçiyor inşallah son ol
sun...Battaniye süper ellerine,eme
ğine sağlık sevgiler.

Ayşegül dedi ki...

Çok beğendim.
Ellerine sağlık.
Kızının sevincini tahmin edemiyorum:)

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

çok cici bir battaniye...kızınızı sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim....

Unknown dedi ki...

Canım hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah kuzunu..
Battaniyesinide iyi günlerde kullanmak naip olsun..
Çok güzel olmuş
Emeğine sağlık.

Unknown dedi ki...

ELLERİNE EMEĞİNE SAĞLIK BİRTANEM..HARİKA OLMUŞ.SENİN SABIR VE AZMİNE HAYRANIM ZATEN.BU ORTAYA KOYDUĞUN HERŞEYDE KENDİNİ BELLİ EDİYOR.MAŞALLAH SANA KUZUCUĞUM..MELEĞİNİN GELMESİNE DE AZ KALMIŞ RABBİM HAYIRLISIYLA SAĞLIKLA KUCAĞINA ALMAYI NASİP ETSİN İNŞALLAH..DUALARIMLA YANINIZDAYIM..RABBİME EMANET OLUN.SEVGİYLE KUCAKLIYORUM..

► Hobihane ◄ dedi ki...

minik prenses geldimi dünyaya battaniyeside ne hoş annesi ellerine sağlık

Tarifkolik.. dedi ki...

Çok güzel olmuş canım güle güle kullanın inş hayırla sağlıkla doğar bebeğin..

çeşnici Handan dedi ki...

Bayramın kutlu olsun canım.

Unknown dedi ki...

çok hoş gözüküyor,örgüyü hiç beceremeyen biri olarak hayranlıkla bakıyorum ...


www.margunundunyasi.blogspot.com

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

ellerine sağlık.. güzel bebeğin inşallah sağlıkla kullanır...

Mery'nin Günlüğü dedi ki...

Merhaba.Bloğunuzu yeni keşfettim.Tesadüfen kadınlar klubünde isminizi gördüm.Harika şeyler yapmışsınız.Ellerinize sağlık.Bahtaniyeye bayıldım..Bende çok yeniyim..Güzel paylaşımlarınızı bekliyoruz.Sevgiler....

yemekbiraşk dedi ki...

öznurcum merhaba, bebeğin nasıl, doğum yaptığını düşünüyorum biraz önce aklıma geldin bu kız artık doğurmuştur dedim:) sağlıkla sıhhatle büyütürsün göz bebeğini inşallah canım
sevgilerimle..
seval

benimdunyam80 dedi ki...

Sabahtan beri fırsat buldukça bloğunuzda dolaşıyorum... Gerçekten çok emek vermişsiniz, herşey çok güzel...
Belki bu battaniyenizi bir ara ödünç isteyebilirim sizden aynını yapmak için. Bende çok begendim...
Ellerinize emeğinize sağlık. Allah güzel günlerde kullanmayı nasip etsin.
Bu arada facebook sayfanız varmı ?
Eklemek isterim sizi...

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

Güzel yorumun için çok çok teşekkür ederim, bu battaniyeye evet çok emek verdim ama değdi sonuca, örmesi gerçekten çok zor tek te saymak kendi şemasını devamlı takip etmek bazen olmadı kendim elde çizerek yapıyordum bittiğinde büyük bi ohhh çektim:) örerseniz yardımcı olurum size, Facebook sayfam var, bloğuma ana sayfadan girince sağ tarafta

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

Yada olmadı facede 100de100 Marifet yazın sayfam çıkar

Unknown dedi ki...

merhaba
o güzeller güzeli tweety li battaniyenizden ben de ördüm. sizin şemayı kullandığım halde benim tweety sıska uzun bir tweety oldu :)
battaniyenin boyuda aldı başını gitti. çok büyük oldu. rica etsem bana ayakları kaç kerede kapattığınızı yazarmısınız .teşekkürler

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

Yorumunuzu yeni gördüm kusura bakmayın. Zaten faceden konuşmuştuk. Malesef modelde ve şemada normal görünüyor ama örünce çok uzun oluyor benimkide aynı olmuştu