3 Haziran 2010 Perşembe

Ayakkabi Kutusundan ve Kumastan Taki Kutusu

takilarim coktu hic bir yere sigdiramiyor veya hep karisiyordu, bende tabiki dusundum evde ayakkabi kutusu ve yatak odamin ortusun perdesin kumasindan kalan kumaslar vardi aklima geldi ve iki katli gozlu taki kutusu yaptim.
Nasil yaptigima gelince biraz uzunlamasina olan ayakkabi kutusunu kare olaarak kestim ,kalan acik yerlerinede kestigm parcalari olcum ona gore kesip yapistirdim
kumasida kutunun uzerine koyarak silikonla yapistirip her yerini kapattim,us kati icinse yine kutunun ortasina tam olcak sekilde bi kartin kesip onuda kumasla kapladim ,dorde bilmek icinse 4 cmden yine karton kestim iki tane bunlarida kumasa kaplayip birbirine girdirim o karaye yapistirdim ,ve simdi ayri ayri hepsini koyuyorum ,altinada fazla kullanmadiklarimi koydum,resimde zaten goruluyor nasil oldugu
ve buda yetmedi okadar takilarim vardi ,saolsun canim annem biraz almis bende yine aliyorum okadar duskunumki takiya gozum doymuyo heralde ama artik daha almam :)
bir usteki modelde yine buna benzer onunda aciklamsini yapicam,insallah sizler icin guzel bi fikir olur.






Hiç yorum yok: