21 Mart 2013 Perşembe

Kizimin Hello Kitty Konseptli 1. Yas Dogum Gunu

 


 
Kasim dogumlu kizimin 5 ay oncesinde dogum gunu vardi, bilirsiniz ilk yas her zaman daha ozeldir,guzeldir  ve daha heyecanlidir,bende bu ozel gunumuzde kizim icin ozel mamalar hazirlamaya calistim,bazi aksilikler oldu yapmak istedilerimi yapamadim istedigim gibi olmadi ama oldu gecti gitti bisekilde,en guzeli bizede boyle guzel resimlerde guzel hatiralar kaldi.
 
Ozaman daha kucuk oldugundan kalabaliktan ve ozel ilgiden dolayi rahatsiz olan kizim, birde misafirin birinden korkunca salona hic girdiremedik, o dis kapinin orda oturdu bizde onun yerine kutlamis olduk dogum gunumuzu:).
 
Yaptiklarimin resimlerini sizlerlede paylasmak istedim, benim gibi herseyini kendi hazirlamak isteyenler icin belki bi fikir olur diye dusundum.




 
Makarna Salatasi
 





Su Boregi





Cikolatali Cake Poplar
 
 
 


Kendi Yaptigim Hello Kitty Pastamiz
 
 
 
 

Hello Kitty Cake Poplar 
 




Kizartilmis Icli Kofte
 
 
 

Bayatlamayan Pogaca
 
 
 
 

Hello Kitty Cikolatali Cupcakler
 
 
 
 
 
Hello Kitty Cikolatali Cupcakler
 



 

9 yorum:

Adsız dedi ki...

her detay harika olmuş ellerinize sağlık hello kitty ye bayılırım zaten :)bu yaşta ben bile böyle bir partiye hayır demezdim doğrusu :) prensesin yeni yaşı kutlu olsun

Gülten Bostancı dedi ki...

her şey çok güzel görünüyor süslemeler harika Allah uzun ömürler versin çok tatlı maşallah

OĞUZ ÇAKIR dedi ki...

Herşeyi ellerinle yapmışsın, inanılmaz. Ne kadar emek harcamışsın. bi yanda su böreği bi yanda yaş pasta, kekler .....

Ellerine sağlık:)

Unknown dedi ki...

Herşey çok güzel olmuş bende kızımın 6 senedir her doğumgününü böyle hazırlarım zaten işimde bu...merak ettiğim hello kity çikolatalar nerden aldınız...sevgiler

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

Hepinize ayri ayri tesekkur ederim saolun.

pozitif pembe:o cikolatalari kendim yaptim yaptim, turkiyede fazla olmuyor ama desenli yagli kagitlar oluyor onun uzerine cikolata surup hello kitty kalibiyla kestim.
Kgidin ismi feuilles de transfert Hello Kitty googleden bakabilirisiniz.

kalpkurabiye dedi ki...

nice sağlıklı yaşlara erişsin minik Simaycık:)
ilk yaş özel olmaz mı hiç .) Elif Nisam daha 5,5 aylık ben şimdiden plan yapmaya başladım:)
herşey harika..
emeklerine sağlık canım..

SeriousLily dedi ki...

hepsi şipşirin, ne güzel, minik simaycık çok şanslı, yaşı kutlu mutlu olsun inşallah
takipteyim sizi, banada beklerim:)
www.seriouslily.blogspot.com

Deli Kız Pınar Mutfakta dedi ki...

herşey çok güzel canımcım ellerine sağlık sevgiler

Unknown dedi ki...

süpersiniz, elinize sağlık.
kutlu mutlu olsun güzel kızınız