10 Haziran 2010 Perşembe

PATLICAN KÖZLEMELİ MAKARNA SALATASI

O kadar cok degisik cesitte makarna salatasi vardir ki
 patlican kozlemeli yapiliyomuydu yada nette varmi hic bilmiyorum
evede onceden kalan bir patlican kozlemesi vardi ,salata yaparken icerisine kattim
ve harika tadi oldu kesinlikle tavsiye ediyorum
lezzetine lezzet katti patlican.

Kullanılan Malzemeler:
yarim paket kucuk burgu makarna
1 tane kozlenmis patlican
1 tane domates
1 tane yesil-kirmizi biber
bikac kirmizi turp
4-5 kasik misir
4-5 kasik bezelye
1 demet yesil sogan-maydanoz

Sos icin:
1 kase kadarsuzme yogurt
2 kasik mayonez
tuz
istege gore karabiber ,pulbiber

Tarifin Hazırlanışı:
Makarnalari haslayip sogutup bir kaba aliyoruz,uzerine sirayla tum malzemeleri koyuyoruz, yesil sogan ve maydanozu ince ince kiyp katiyoruz.
Sosu icinde tum malzemeleri karistirip ,makarnalarin uzerine dokup biraz karistirip servis tabaklarina aliyoruz,uzerine pulbiber serperek servis yapiyoruz.
AFIYET OLSUN...






5 yorum:

lezzetmarifet dedi ki...

evet patlıcan közlemeli çok değişik olur bencede ellerine sağlık farklı lezzet...peylaşımın için teşekkürler...

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

evet canim gercekten cok guzel bi tad verdi
bende tesekkur ttim guzel yorumun icin

Adsız dedi ki...

ben ilk kez duydum ama makarna salatasına bayılrım. bunu deneyeceğim.teşekkürler

su.ay dedi ki...

ben makarna salatasını çok yaparım ama ilginç patlıcaan katılabileceğini duymamıştım . hemen deneyeceğim. teşekkürler.

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

biz cok sevdik insallah sizlerde deneyip seversiniz

su.ay canim hosgeldin bloguma,yorumun icin cok merci