5 Haziran 2010 Cumartesi

PARİS TOUR EIFFEL (Benim Cekimlerim)




















4 yorum:

Adsız dedi ki...

Resimler bir harika. Paris´te cok güzel bir sehir.

Bu arada hangi makinayi kullaniyorsunuz???, gercekten resimleriniz muhtesem ve canli duruyor

Deli Kız Pınar Mutfakta dedi ki...

Sevgili Öznur resimler çok güzel .ben daha önce 2 kere geldim.İlki tam paris turuydu.2.ise ilkinde doyamadığım ve kızımıda alarak geldiğim daha doğrusu almanyadan geçtiğim disneyland turuydu.bu arada almanyadan aldığın pasta malzemelerini görünce güldüm.Çünkü almanyaya gidince bende senin gibi gördüğümü alıp geliyorum.Sevgiyle kal ...

Deli Kız Pınar Mutfakta dedi ki...

Sevgili Öznur
Buloğuma seninkisi gibi yorum bölümü nasıl yapabilirim.Yardımcı olursan sevinirim.Sevgiyle kal...

_ruzgargulu_ dedi ki...

Harika cekimler yapmissin canimmm..
Bizim ask sehrimiz artik pariss :))
Superr superr.. Harika paylasimlarin varr emegine saglikk...