17 Haziran 2010 Perşembe

KANDİL SİMİDİ




Bu kandil simdini regaip kandili icin yaptim ve bir komsuya goturdum
biliyosunuz kandil simidi kandile ozeldir, bugunde ozel bir gun oldugu icin bu simidi yaptim
kandil simidinde mahlep kullaniliyor ,cok kisilerin damak tadina uymuyor isteyenler mahlepsiz yapabilir

Kullanılan Malzemeler:
125 gr. margarin
1 cay bardagi sivi yag
3 yemek kasigi yogurt
1 tatli kasigi toz seker
1 tatli kasigi tuz
1 tatli kasigi kabartma tozu
1 tatli kasigi mahlep
aldigi kadar un
1 tane yumurta
(sari hamur icin beyazi uzeri icin)

ve bol susam


Tarifin Hazırlanışı:
butun malzemeleri bir kaba koyup yumurta sarisida dahil ,yoguruyoruz
yeteri kadar un ekleyip kurabiye hamuru kivamina gelince,cevizden kucuk parcalari uzunlamasina yuvarlayip iki ucunu birlestirip ilk once yumurtanin beyazina sonra susama bulayip
yagli kagit serilmis tepsiye diziyoruz, hepsini yaptiktan sonra isitilmis firina verip alti ve uzeri kizarana kadar pisiriyoruz.
AFIYET OLSUN...
 






2 yorum:

ebru dedi ki...

canım ellerine sağlık bende yaptım harika oldu. Kandilin mübarek olsun.dualar da buluşmak dileğiyle...

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

tesekkur ettim canim seninde kandilin mubarek olsun
ozaman seninde ellerine saglik :)