3 Haziran 2010 Perşembe

DEGISIK,HAZIR CORBALI FIRINDA MAKARNA



Bu tarifin orjinali bu sekilde degil ,ben almanydan aldigim ozel bi sosla yapiyorum bunu cok daha guzel oluyor,ama tabi o sos sadece almanyada oldugu icin ve degisik bir tarif oldugu icin dusundum nasil yapabilirim diye, ve aklima hazir corbayla yapmak geldi tamamen benim fikrim,dedim kendi kendime ben denicem begenirsek tarifi eklicem begenmezsem hic sesimi cikarmicam :)
ve ayni yontemle yapip o sos yerine hazir corbayla yaptim sonuc gercekten istedigim gibi oldu
servis yapana kadar hic tadina bakmadim ,ve esime dedim bak bakalim tadina nasil olmus iyimi kotumu
ben simdi onun yuzune bakiyorum begencekmi diye :) ve duydugum soz cok guzel olduguydu ,tabi bende hemen tadina baktim ve nerdeyse orjinal tarifini aratmicak kadar guzel olmustu,ve suan hep orjinal sosuyla hemde hazir corbali tarifle yapiyorum

Ve Almanyadan bu tarifin orjinalini isteyen olursa seve seve eklerim ,ayni yontem sos farkli isterseniz sosun ismini yazayim ismi Nudel-Schinken paketinuzerinde domuz eti goruntusu var ama icinde hic bi sekilde domuz katkisi yok bundan eminim ve dedigim gibi isteyen olursa tarifi yazarim.
uzunca yazidan sonra gelelim tarife :)

Kullanılan Malzemeler:
1 paket (500 gr) duduk makarna
10-15 kadar mantar
maydanoz-dereotu
biraz tereyag
1,6 litre(8 su bardagi) su
2 kutu cig krema (2 kutu 400 ml)
1 paket hazir kremali mantar veya sebzeli corba
Uzeri icin:
2 su bardagi kadar kasar peyniri rendesi

Tarifin Hazırlanışı :
buyuk bi tepsiye cig olarak makarnayi koyuyoruz
uzerine tereyagda kavurdugumuz mantarlari dokuyoruz ve birazda ince ince kiydigimiz dereotu ve maydanoz serpiyoruz
ve bu arada bi tencere suyu koyup icine kremayi dokup karistiriyoruz ,biraz ilitinca icine hazir corbayi koyup iyice karistirip ,arada karistirarak bi tasim kaynatiyoruz
kaynayan sosu kuru makarnalarin uzerine dokuyoruz uzerine kasar rendesi serpip isitilmis firina verip makarnalar suyunu cekip pisince ve uzeri kizarinca cikarip sicak olarak servis yapiyoruz
AFIYET OLSUN...



Buda daha sonra yaptigim bezelyeli ve sosili olan ,siz icine ne koyarsaniz olur fikir size kalmis.



 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok: