12 Haziran 2010 Cumartesi

ÇOCUKLAR İÇİN KURABİYELER


Bu kurabiyeleri bugun gorumcemin cocuklarinin gosteri icin yaptim,basina gelmeyen kalmadi :((
bunu yapmaya karar verdim yogurdum hamuru bi guzel ,sekillerle okadar ugrastim okadar tatli hos oldu ki insan yemege kiyamazdi,bir tepsisi bitti o cok guzeldi ozendim cok degisik sekiller yaptim,firina verdim o piserken diger tepsiyi yaptim ustteki resimde olanlar ,firindaki pisti altindaki yagli kagidiyla birlikte baska tepsiye aktardim ,sonradan aktardigim tepsi biranda anlamadim yere dustu hemde kurabiyeler altta kalicak sekilde,eyvahhh bi baktim bir tane saglam kurabiye kalmadi hepsi un gibi dagildi ,ama allahtanki diger tepsi vardi,okadar acidimki ne kadar ugrastim ve pisince dedim kendime ya ne tatlilar ne guzel yaptim ettim gibicesine, kendime nazar degdim heralde :))
artik bu son tepsiye kalmistik ,tabi ben ter su icinde yeniden ev temizle sil ,resim cekmeye hic vakit olmadi allahtanki yaparken cekmistim sukur :)
artik gorumcem geldi almaya o anda bi tane ustteki resmi alabildim aceleden :))
anliaginiz koskoca bir tepsi kurabiyem un oldu, tadina bile bakmadim nasil bi tadi vardi diye
ama okuldaki ogretmen ogrenciler cok begenmis :)
gelelim dusen tepsimin yaptigim haline:((


Kalanlar sadece bunlar

Kullanılan Malzemeler:
1 paket margarin

1 su bardagindan az fazla pudra sekeri
1 cay bardagi sivi yag
1 cay kasigi kabartama tozu
1 tane yumurta
aldigi kadar 
biraz kakao

Tarifin Hazırlanışı:
bir kaba kakao haric tum malzemeli koyup iyice yoguruyoruz aldigi kadar unla,hamurun yaridan fazlasini ayirip kalanina kakao katip yoguruyoruz
ve resimlerde gordugunuz gibi degisik sekiller yapiyoruz
isitilmis firina verip fazla ayarini acamdan altlari kizarip hapif pembelesene  kadar pisirip cikariyoruz, tepsisiyi dusurmemeye dikkat ediyoruz ben gibi :))
dilerseniz uzerine cikolata sosla susluyoruz.
AFIYET OLSUN...





Hiç yorum yok: