23 Haziran 2010 Çarşamba

ÇİKOLATALI HİNDİSTAN CEVİZLİ KURABİYE

Bu tarifi yine fransiz bir siteden aldim cok hosuma gitti ,genelde hepimizin bildigi hindistan cevizli kurabiye ama bu cikolatalisi ,citir citir olmasi cok hosuma gidiyor.
Ben normalde hindistan cevizini cok severim ,tabi bunuda severek bi istahla yedim :)

Kullanılan Malzemeler:
200 gr. hindistan cevizi
150 gr. toz seker
2 tane yumurta
bir paket vanilya
biraz tarcin olabilir

ici icin:
nutella cikolata

Tarifin Hazırlanışı:
Bir kaba hindistan cevizi ,toz seker ve yumurtayi koyup iyice yoguruyoruz
ceviz uyuklugunde parca alip elimizle acip icine 1 cay kasigi nutella koyup duzgun bi sekilde heryerini kapatip yuvarlayip yagli kagit serilmis tepsiye diziyoruz
hepsini bu sekilde yaptiktan sonra isitilmis firinda yaklasik 15-20 dk hafif uzeri kizara kadar bekletip soguyunca servis yapiyoruz.
AFIYET OLSUN...





6 yorum:

Cafe Pepela dedi ki...

Mmm..
Çok güzel olmuş,ellerine sağlık kardeşim..
Azıcık malzeme ile enfes bir tatlı çıkmış ortaya,bayıldım..
Deniciim :*

ab-ı hayat dedi ki...

harika görünüyor kurabiye,denemek için not alıyorum.


sevgiler...

DATLIM dedi ki...

Bayram ikramlığı olarak yaptım bunu:)ellerinize sağlık ama anlamadığım bi nedenden dolayı yumurta kokusu kalmıştı ...ona bir çözüm bulmak lazım

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

canim koku oluduysa icine vanilya katabilirsin veya tarcinda olabilir
her ikiside yakisir
bende olmamisti koku
taris bolumunede bu ikisini yazim belki yapacaklar katabilir

Adsız dedi ki...

Vanilya ve tarcini katmiyalim mi ?

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

Hangisini dilerseniz koyabilirsiniz , yumurta kokusu oluyormu diyenler icin yazdim